Stella Maris Tarragona

Stella Maris dona a conèixer la seva tasca a la plantilla de l’Autoritat Portuària de Tarragona

El passat 5 de desembre, coincidint amb el Dia Internacional de Voluntariat, Stella Maris Tarragona va tenir l’oportunitat de poder donar a conèixer la tasca que realitza pel benestar de la gent de mar davant de la plantilla de l’Autoritat Portuària de Tarragona.

Una iniciativa emmarcada en les línies de treball del Comitè de Benestar de la Gent de Mar del Port de Tarragona. En la seva primera reunió, després de la seva constitució, el Comitè de Benestar va proposar eines per oferir als membres del Comitè. Aquestes eines poden ser útils en la seva tasca individual i en la gestió col·lectiva del benestar de la gent de mar al port de Tarragona.

Una de les accions més immediates era la de donar a conèixer la tasca que Stella Maris fa per la gent de mar al port des de fa 25 anys, quins són els seus objectius i quins són els mitjans que pot fer servir. Així, durant el matí del 5 de desembre es va oferir una xerrada i un esmorzar.

A més, aprofitant la presència del vaixell OPEN ARMS al Port de Tarragona, també van fer una xerrada sobre la seva tasca amb voluntariat i els presents van poder visitar l’OPEN ARMS.

El Comitè de Benestar de la Gent de Mar del Port de Tarragona és un òrgan format per les principals entitats de la comunitat portuària involucrades en la gestió de les tripulacions i té com a objectiu l’eficàcia en la gestió de moments de crisi amb tripulacions involucrades, la comunicació eficient i la posada en comú de tots els mitjans a l’abast de la gent de mar que tota la comunitat portuària pot oferir. Formen part del Comitè de Benestar: Autoritat Portuària de Tarragona que ostenta la presidència; Capitania Marítima; Instituto Social de la Marina; Salvamento Marítimo; Corporació de pràctics de Tarragona; l’Associació provincial de consignataris de vaixells de Tarragona; ITF (International Transport Workers Federation); Port Tarragona Cruise; Creu Roja i Stella Maris que ostenta la secretaria.